با همکاری انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
اقتصاد کشاورزی
بررسی مؤلفه‌های اخلاقی مؤثر بر ارزش دوره عمر مشتری محصولات لبنی در شهر تهران

فرنوش وجدی حکم آباد؛ حامد رفیعی؛ امیرحسین چیذری؛ سعید یزدانی؛ سید صفدر حسینی

دوره 38، شماره 4 ، دی 1403، ، صفحه 371-391

https://doi.org/10.22067/jead.2024.89411.1290

چکیده
  امروزه نگهداری و تقویت وفاداری مشتری در راستای محصولات یا خدمات یک شرکت، عموماً نکته اصلی و مرکزی فعالیت‌های بازاریابی شده است. ازجمله مواردی که می‌تواند بر بهبود وفاداری مشتریان به برند/ محصول تأثیرگذار باشد، بازاریابی اخلاقی است. بازاریابی اخلاقی حوزه‌ای از اخلاق کاربردی است که با اصول اخلاقی پنهان در رفتار، تبلیغ و تنظیم در ...  بیشتر