با همکاری انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
اقتصاد کشاورزی
تأثیر مدیریت ارتباط با مشتریان بر عملکرد شرکت با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی قابلیت نوآوری: شواهدی از شرکت تولید و بسته‌بندی قارچ

سیدحسین هاشمی فرد؛ سیدمجتبی موسوی نقابی؛ مریم اولادی

دوره 38، شماره 1 ، فروردین 1403، ، صفحه 119-139

https://doi.org/10.22067/jead.2024.86675.1253

چکیده
  در سال‌های اخیر با افزایش رقابت بین شرکت‌های فعال در عرصه کشاورزی، نوآوری در ارتباط مؤثر با مشتریان به یکی از الزامات موفقیت این شرکت‌ها تبدیل شده است. لذا، پژوهش حاضر با هدف مطالعه تأثیر شیوه‌های مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد سازمان با توجه به نقش تعدیل‌کنندگی قابلیت نوآوری است؛ که با جمع‌آوری شواهد تجربی از شرکتی فعال در ...  بیشتر