بررسی عوامل رفتاری تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند سبز در صنعت غذایی

محمدجواد تقی پوریان؛ حسن صابری

دوره 34، شماره 4 ، دی 1399، ، صفحه 357-374

https://doi.org/10.22067/jead.2021.17698.0

چکیده
  امروزه مسئله حفاظت از محیط­زیست به قدری مهم تلقی می­گردد که سبب تحولات بنیادی در رفتار، علایق، ترجیحات و ... جوامع بشری شده است در این راستا مصرف­کنندگان و مشتریان محصولات و خدمات، سازمان­ها را مجبور ساختند که رویکرد خود را به سمت رویکرد پایدار تغییر دهند. بر همین اساس امروزه داشتن برندی سبز و افزایش ارزش ویژه برند سبز  یک ...  بیشتر