با همکاری انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
تحلیل عاملی مولفه‌های فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی(ICT) مرتبط با توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان ترویج کشاورزی ایران

امیر علم بیگی؛ ایرج ملک محمدی؛ سید محمد مقیمی

دوره 23، شماره 1 ، فروردین 1388

https://doi.org/10.22067/jead2.v1388i1.2062

چکیده
  چکیدهاین تحقیق در پی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر توسعه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی مرتبط با توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان ترویج کشاورزی بود که به روش همبستگی انجام شد. جامعه‌ آماری تحقیق شامل 2768 نفر از کارشناسان ترویج کشاورزی بود. از هر منطقه جغرافیایی کشور و بر اساس تقسیم بندی کشوری وزارت جهاد کشاورزی، یک استان به تصادف انتخاب ...  بیشتر