نوع مقاله : مقالات پژوهشی
نویسندگان
1 دانشیارمدیریت بازرگانی، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران
2 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، ایران
3 کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشکدۀ اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، ایران
4 دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، دانشکدۀ اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، ایران
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات
ارسال نظر در مورد این مقاله