با همکاری انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
تأثیر انتشار مکانی و زمانی بر انتخاب مسیر بازاریابی توسط باغداران مرکبات شهرستان بابل

حامد نجفی علمدارلو؛ س‍‍‍پیده بابانیا

دوره 30، شماره 1 ، فروردین 1395، ، صفحه 50-57

https://doi.org/10.22067/jead2.v30i1.46211

چکیده
  یکی از تصمیمات مهم بازاریابی برای کشاورزان، نحوه فروش تولیدات محصولات در بازار می باشد. کشاورزان با توجه به عوامل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تصمیم می گیرند و تغییرات این عوامل بر رد یا قبول یک تصمیم اثرگذار خواهد بود. همچنین نوع تصمیماتی که از گذشته در ذهن کشاورزان وجود دارد، نقش مهمی در تصمیمات بعدی ایشان خواهد داشت. از این رو اثر دو ...  بیشتر