با همکاری انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
بررسی ساختار بازار و نظام بازاریابی گل و گیاهان زینتی در ایران مطالعة موردی؛ بازار گل رز شاخه بریده در اصفهان

علیرضا نیکویی؛ محسن رفعتی؛ محمد بخشوده

دوره 23، شماره 2 ، مهر 1388

https://doi.org/10.22067/jead2.v1388i2.2544

چکیده
  چکیدهتولید گل و گیاهان زینتی در ایران، در عین حال که توام با مزیتهای قابل توجهی می‌باشد، چالشها و نارسائی هائی را نیز در ساختار بازار و بازاریابی این محصولات در بر دارد. در این مطالعه، به بررسی مسیرهای مختلف بازاررسانی گل و گیاهان زینتی در وضعیت ساختار بازار موجود براساس معیارهای اقتصادی بازاریابی و ویژگیهای ساختار بازار، پرداخته ...  بیشتر