با همکاری انجمن اقتصاد کشاورزی ایران
بررسی کارآیی بازار گوشت مرغ در ایران(مطالعه موردی: شهرستان کرج)

محمد خالدی؛ محسن شوکت فدایی؛ فرناز نکوفر

دوره 24، شماره 4 ، دی 1389

https://doi.org/10.22067/jead2.v1389i4.8193

چکیده
  چکیدههدف اصلی تحقیق حاضر تعیین کارآیی بازار گوشت مرغ می باشد. در این مطالعه حاشیه بازاریابی و کارایی بازار گوشت مرغ در سطوح مختلف بازار در شهرستان کرج محاسبه شده است. نتایج مطالعه نشان می دهد که کشتارگاه ها بیش از 50 درصد از حاشیه بازاریابی و سود بازاریابی را به خود اختصاص داده اند. این نتیجه، نشان دهنده قدرت انحصاری کشتارگاه ها در صنعت ...  بیشتر